Програми з позашкільної освіти

  • Заповнення заявки та здійснення оплати

    Програми проводяться в межах міжнародного освітнього проекту

    «ТОРГОВИЙ ШЛЯХ ІЗ ВАРЯГІВ У ГРЕКИ».

    «ТОРГОВИЙ ШЛЯХ ІЗ ВАРЯГІВ У ГРЕКИ» за рішенням ЮНЕСКО, визначений однією з фундаментальних платформ цивілізаційного розвитку.

    Права на торгову марку «ТОРГОВИЙ ШЛЯХ ІЗ ВАРЯГІВ У ГРЕКИ» належить Bosh International Group: на території Європейського Союзу – Bosh Gmbh;на території України – B&P,ltd

    НАВЧАЛЬНИЙ ПАКЕТ З ПРОВЕДЕННЯМ МОДУЛІВ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ

    Рішення дуже просте у використанні, але одночасно дуже потужне. Учні можуть швидко отримувати доступ до нього та швидко навчатись, не усвідомлюючи, що вони дійсно навчаються

    John Hernandez, Директор школи, Norlington School for Boys

    Програми вивчення іноземних мов Rosetta Stone

    Учням надається можливість самостійного застосування для вивчення іноземних мов роботизованих інтерактивних платформ Rosetta Stone.

    Системи штучного інтелекту Rosetta Stone дозволяють вивчати як одну обрану мову так і декілька іноземних мов одночасно.

    Програми з вивчення іноземних мов Rosetta Stone надають можливість вивчення іноземних мов шляхом занурення учня у мовне середовище.

    Програми Rosetta Stone включають платформні рішення з вивчення 28 іноземних мов.

    Роботизовані платформи Rosetta Stone можуть використовуватись як для початкового рівня вивчення іноземної мови, так і як додатковий інструмент для підвищення рівня знань з іноземної мови, яка вивчається в школі.

    Роботизовані платформи Rosetta Stone використовуються учнем в інтерактивному режимі у будь-який зручний для нього час незалежно від місця його перебування.

    Учням надається консультаційна та методологічна підтримка викладачами- модераторами протягом всього часу роботи з програмою за допомогою інтерактивного мультимедійного простору.

    Програма, окрім мовних навичок, розвиває навички самоорганізації, концентрації уваги, тримання напруги, швидкого реагування та широкий спектр комунікативних навичок.

    Програма сприяє становленню сталих компетенцій розвитку особистості та її впевненого існування в глобальному середовищі.

    Навчальні модулі.

    Ннавчальні модулі провадитимуться з використанням інтерактивних веб- платформ у поєднанні з найефективнішими формами традиційного навчання.

    Навчання буде супроводжуватись тьюторами ( вчителями-модераторами) в режимі он- лайн у межах створеного мультимедійного простору.

    Тьютор буде :

    • здійснювати методичне супроводження навчання з веб-платформами;
    • викладати лекції;
    • проводити заняття з граматики;
    • проводити моніторинг учбового навантаження;
    • здійснювати постійний індивідуальний контроль за просуванням навчання учня та коригувати програми з урахуванням індивідуальних здібностей та особливостей кожного учня;
    • надавати пояснення, відповіді, рекомендації та консультації учням;
    • надавати рекомендації, пояснення та консультації батькам учнів.

    Учень матиме можливість участі у заняттях в он-лайн режимі : синхронному (відео-лекція, вебінар, спілкування з вчителем, інше ) та/ чи асинхронному (отримання та виконання завдань, консультації, інше ).

    В режимі застосування інтерактивної веб-платформи учень буде знаходитись у мовному середовищі, використовуючи такі методологічні інструменти, як:

    • роботизовані платформи для практичних занять та ділових ігор;
    • спілкування з носіями мови в режимі он- лайн;
    • участь у розмовних клубах зі своїми однолітками.

    В разі, якщо учень з якихось причин пропустив навчання, для такого учня буде розроблено індивідуальну програму навчання, яка передбачатиме на певному етапі вирівнювання рівня успішності учня з іншими учнями його групи.

    Учень матиме можливість доступу до роботизованої інтерактивної платформи в режимі 24/7.

    Тривалість модулів:

    3 місяці, 6 місяців, 12 місяців.

    Адміністрування програми.

    Протягом всього терміну навчання здійснюватиметься учбово-адміністративний моніторинг.

    Адміністрування навчання буде здійснюватись в інтерактивному режимі на базі веб-платформи. Всі учасники учбового процесу: учень, вчитель- модератор, батьки матимуть постійний доступ до результатів проходження навчання та успішності учня, як кожного індивідуально, так і в рейтингу серед всіх учнів групи і мають можливість аналізувати та коригувати навчальний процес з урахуванням індивідуальних здібностей та успіхів кожного учня.

    Участь батьків.

    З батьками буде підтримуватись постійний зв’язок в он-лайн режимі з метою постійного інтерактивного інформування батьків з усіх питань розвитку та успішності дитини.

    Батьки учня матимуть змогу самостійно здійснювати в он-лайн режимі інформаційний моніторинг просування своєї дитини в навчанні.

    Крім того, батьки зможуть також підключитися до інтерактивних веб- платформ і , таким чином, вивчати іноземну мову в режимі он-лайн паралельно зі своїми дітьми, впроваджуючи вдома дні спілкування іноземною мовою. Це сприятиме налагодженню міцного духовного зв’язку з дитиною та стане потужним мотивувальним інструментом для дитини щодо бажання навчатись та створенню стійкого підґрунтя для спільних сімейних інтересів і корисного використання вільного часу. Підключення батьків до програм вивчення іноземних мов здійснюється на загальних умовах, визначених на сайті : http://ecoman-university.kiev.ua/ua/blended-learning/blended-learning

    Рейтингові заходи та результат.

    На підставі моніторингу буде здійснюватись відбір кращих учнів для участі в міжнародних мовних олімпіадах , які будуть провадитись щорічно, як на території України так і в інших країнах.

    Після успішного завершення програми навчання учень має змогу здати тест та за результатами здачі тесту отримати відповідний сертифікат, що відповідає рівням від А0 до В2 за шкалою CEFR. Здача тестів здійснюється у сертифікованих тестових (тренінгових) центрах.

    На даний час такий центр відкрито в Києві на базі Київського економічного інституту менеджменту за адресою: м. Київ, вул. Смоленська 31-33.

    Технічні засоби необхідні для роботи у програмі.

    Учню для роботи в програмі потрібно мати:

    - будь-який персональний пристрій ( комп’ютер, смартфон, планшет і т.п.), за допомогою якого він може підключитись до Інтернет мережі;

    - доступ до Інтернету.

    Для тих, хто не має необхідних технічних засобів, надається можливість ( безкоштовно) користуватись обладнанням у спеціалізованих тренінгових центрах. Такі тренінгові центри будуть створюватись в містах та регіональних центрах України. Інформація про створення та місця розташування таких центрів буде розміщуватись на відповідній сторінці сайту.

    На даний час такий центр відкрито в Києві на базі Київського економічного інституту менеджменту за адресою: м. Київ, вул. Смоленська 31-33.

    Отримання доступу до програми.

    Кожний учень отримує доступ до відповідних платформ програми , використовуючи відповідні реквізити (логін, пароль) , які надсилаються на його електронну пошту після оформлення процедури участі у програмі. Зазначені реквізити можуть використовуватись виключно особою, для якої вони надані.

    Оформлення процедури участі у програмі.

    Участь у програмі учнів оформлюється шляхом здійснення батьками учня наступних кроків:

    Крок 1. Ознайомлення з Умовами користування роботизованою платформою програми з вивчення іноземних мов Rosetta Stone та погодження з ними

    Крок 2. Ознайомлення з Порядком збереження та обробки персональних даних та погодження з ним

    Крок 3. Ознайомлення з умовами Договору та погодження умов договору

    Крок 4. Заповнення відповідної заявки, розміщеної на сайті

    Крок 5. Оплата участі у програмі в порядку, визначеному на сайті

    Консультаційну та методологічну підтримку процесу навчання здійснює Київський економічний інститут менеджменту разом з навчальними закладами середньої освіти, що прийматимуть участь у програмі та вчителі, які отримали відповідні сертифікати про проходження тренінгів щодо застосування програми.

    Фінансова інформація.

    Користування програмою Rosetta Stone здійснюється на підставі відповідного Договору, узгодженого батьками в порядку , визначеному в розділі «Оформлення процедури участі у програмі» з єдиною вартісною характеристикою по всій території України:

    Вартість програми:

    • 3 місяці – 325 грн.
    • 6 місяців – 495 грн.
    • 12 місяців – 745 грн.
    В особливих випадках з урахуванням обґрунтованої доцільності програма може бути надана на термін в один місяць.

    Пільги:

    Пільговий доступ до програми надається наступним категоріям учнів :

    • Дітям з обмеженими можливостями

    • Дітям , які перебували в зоні АТО

    • Дітям, батьки яких перебувають в зоні АТО на момент подання заяви про участь у програмі

    • Дітям, які втратили батьків в зоні АТО

    • Дітям з багатодітних сімей

    Розмір фінансових пільг визначається індивідуально в кожному окремому випадку в залежності від фінансових складових програми та з урахуванням матеріального становища сім’ї .

    Батьки учнів мають змогу підключитись до програми на загальних умовах. Загальні умови користування програмою викладені на сайті http://ecoman-university.kiev.ua/ua/blended-learning/blended-learning

    Контактна інформація:

    З будь-якими запитаннями звертайтесь за наступними реквізитами:

    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    (044) 331 41 93

    (067) 249 31 84

    (067) 505 43 47

  • Програми проводяться в межах міжнародного освітнього проекту

    «ТОРГОВИЙ ШЛЯХ ІЗ ВАРЯГІВ У ГРЕКИ».

    «ТОРГОВИЙ ШЛЯХ ІЗ ВАРЯГІВ У ГРЕКИ» за рішенням ЮНЕСКО, визначений однією з фундаментальних платформ цивілізаційного розвитку.

    Права на торгову марку «ТОРГОВИЙ ШЛЯХ ІЗ ВАРЯГІВ У ГРЕКИ» належить Bosh International Group: на території Європейського Союзу – Bosh Gmbh;на території України – B&P,ltd

    НАВЧАЛЬНИЙ ПАКЕТ З ПРОВЕДЕННЯМ МОДУЛІВ ЗА КОРДОНОМ

    Рішення дуже просте у використанні, але одночасно дуже потужне. Учні можуть швидко отримувати доступ до нього та швидко навчатись, не усвідомлюючи, що вони дійсно навчаються

    John Hernandez, Директор школи, Norlington School for Boys

    НАВЧАЛЬНИЙ ПАКЕТ З ПРОВЕДЕННЯМ МОДУЛІВ ЗА КОРДОНОМ

    Програма побудована на базі систем штучного інтелекту компанії Rosetta Stone, яка є світовим лідером з вивчення іноземних мов.

    Програма запроваджується Bosh International Group, яка має власні представницькі структури на території США , Західної та Східної Європи.

    Bosh GmbH має статус офіційного партнера Rosetta Stone на території країн Східної, Центральної Європи та Азії, включаючи країни СНД https://boshgmbh-totale.rosettastoneenterprise.com/en-US.

    На території України групу Bosh представляє компанія “B&P, Ltd” .

    Програмна платформа щодо вивчення іноземних мов (будь-яка з 28-ми іноземних мов на вибір) призначена для позашкільного та інтегрованого у шкільну програму навчання шляхом гармонізації платформних рішень з діючими навчальними програмами.

    Програма вивчення іноземних мов запроваджуються на базі сучасних інтерактивних веб-технологій , завдяки яким створюється інтерактивний мультимедійний простір.

    На сьогоднішній день, реалізація програми здійснюється у модульному форматі із застосування інтерактивних мультимедійних технологічних платформ у поєднанні з найбільш ефективними формами традиційного навчання..

    Програма складається з семестрів, кожний з яких, в свою чергу, складається з сесійних та поточних модулів. Тривалість одного семестру становить 6 місяців.

    Кожний семестр можна розглядати як окремий навчальний етап, так і як послідовне продовження попередніх навчальних семестрів.

    Сесійні модулі.

    Сесійні модулі проводяться один раз на півроку – в літній чи зимовий період.

    Тривалість сесійного модуля становить 20 днів.

    Сесії провадитимуться в Швейцарії, Великобританії, Німеччині, Сполучених Штатах Америки, країнах Балтії та Скандинавії, Франції, Нідерландах, Італії, Іспанії та Китаї в залежності від обраної іноземної мови.

    На прохання батьків тривалість сесійних модулів може бути зменшена або збільшена.

    Головна мета сесійних модулів – створення для учасника певного мовного середовища, яке сприятиме розвиненню його природних здібностей для оволодіння мовою та розвитку комунікаційних навичок поведінки і спілкування у глобальному світовому середовищі.

    Сесійне навчання буде провадитись з використанням інтерактивних веб-платформ, що створюватимуть інтерактивний мультимедійний простір, у поєднанні з найефективнішими методами традиційного навчання.

    Сесійне навчання складають:

    • • інтенсивні навчальні тренінги на базі веб- платформ Rosetta Stone;
    • • проведення круглих столів на мові, що вивчається;
    • • проведення дискусійних клубів на мові, що вивчається;
    • • участь у розмовних клубах з однолітками;
    • • проведення ігрових занять;
    • • проведення конкурсів на знання мови, що вивчається;
    • • спортивно- оздоровчу підготовку під наглядом лікаря;
    • • культурну програму, яка методично інтегрована в програму вивчення іноземної мови.

    Інтенсивні навчальні тренінги побудовані , перш за все, на відображенні певної моделі мовного середовища, включаючи тренінги в інтерактивному та традиційному режимах за участю учасників –носіїв мови в он- лайн режимі.

    В період таких сесій провадитимуться спеціалізовані дні мови, протягом яких учні матимуть можливість ознайомитись з історико- культурними традиціями та особливостями відповідної країни.

    Спортивно-оздоровча підготовка передбачає підтримку фізичного стану учасника задля забезпечення продуктивності сприйняття навчальних та комунікаційних навантажень.

    Батьки учнів будуть мати змогу відслідковувати у режимі on-line та/чи off-line результати навчання дитини, а також надавати певні побажання та зауваження адміністраторам модулів та отримувати необхідні консультації .

    Батьки також матимуть можливість підтримувати з дітьми постійний он- лайн зв’язок протягом всього періоду їх перебування на виїзному модулі.

    Поточні навчальні модулі.

    Поточні навчальні модулі провадитимуться з використанням інтерактивних веб- платформ у поєднанні з найефективнішими формами традиційного навчання.

    Навчання буде супроводжуватись тьюторами ( вчителями-модераторами) в режимі он- лайн у межах створеного мультимедійного простору.

    Тьютор буде :

    • • здійснювати методичне супроводження навчання з веб-платформами;
    • • викладати лекції;
    • • проводити заняття з граматики;
    • • проводити моніторинг учбового навантаження;
    • • здійснювати постійний індивідуальний контроль за просуванням навчання учня та коригувати програми з урахуванням індивідуальних здібностей та особливостей кожного учня;
    • • надавати пояснення, відповіді, рекомендації та консультації учням;
    • • надавати рекомендації, пояснення та консультації батькам учнів.

    Учень матиме можливість участі у заняттях в он-лайн режимі : синхронному (відео-лекція, вебінар, спілкування з вчителем, інше ) та/ чи асинхронному (отримання та виконання завдань, консультації, інше ).

    В режимі застосування інтерактивної веб-платформи учень буде знаходитись у мовному середовищі, використовуючи такі методологічні інструменти, як:

    • роботизовані платформи для практичних занять та ділових ігор;

    • спілкування з носіями мови в режимі он- лайн;

    • участь у розмовних клубах зі своїми однолітками.

    В разі, якщо учень з якихось причин пропустив навчання, для такого учня буде розроблено індивідуальну програму навчання, яка передбачатиме на певному етапі вирівнювання рівня успішності учня з іншими учнями його групи.

    Учень матиме можливість доступу до роботизованої інтерактивної платформи в режимі 24/7.

    Адміністрування програми.

    Протягом всього терміну навчання здійснюватиметься учбово-адміністративний моніторинг.

    Адміністрування навчання буде здійснюватись в інтерактивному режимі на базі веб-платформи. Всі учасники учбового процесу: учень, тьютор (вчитель), батьки матимуть постійний доступ до результатів проходження навчання та успішності учня, як кожного індивідуально, так і в рейтингу серед всіх учнів групи.

    Участь батьків.

    З батьками буде підтримуватись постійний зв’язок в он-лайн режимі, провадитимуться консультації та батьківські збори, відкриті уроки та інші заходи з метою постійного інтерактивного інформування батьків з усіх питань розвитку та успішності дитини.

    Батьки учня матимуть змогу самостійно здійснювати в он-лайн режимі інформаційний моніторинг просування своєї дитини в навчанні.

    Крім того, батьки зможуть також підключитися до інтерактивних веб- платформ і , таким чином, вивчати іноземну мову в режимі он-лайн паралельно зі своїми дітьми, впроваджуючи вдома дні спілкування іноземною мовою. Це сприятиме налагодженню міцного духовного зв’язку з дитиною та стане потужним мотивувальним інструментом для дитини щодо бажання навчатись та створенню стійкого підґрунтя для спільних сімейних інтересів і корисного використання вільного часу.

    Рейтингові заходи та результат.

    На підставі моніторингу буде здійснюватись відбір кращих учнів для участі в міжнародних мовних олімпіадах , які будуть провадитись щорічно .

    Після успішного завершення програми навчання учасник має змогу здати відповідний тест та отримати сертифікат , що відповідає рівням від А0 до В2 за шкалою СEFR. Здача тестів здійснюється у сертифікованих тестових (тренінгових) центрах.

    Учасник програми отримує також сертифікат про участь у міжнародному освітньому проекті «ТОРГОВИЙ ШЛЯХ ІЗ ВАРЯГІВ У ГРЕКИ», узгоджений Асоціацією керівників шкіл України з додатком, в якому визначений обсяг курсів, в яких учень прийняв участь.

    Протягом сесійних і поточних навчальних модулів особливий акцент буде робитись на становленні та розвитку комунікаційних навичок учасника з метою формування сталих компетенцій розвитку особистості та її впевненого існування в глобальному середовищі.

    Технічні засоби необхідні для участі у програмі.

    Учаснику програми потрібно мати:

    - будь-який персональний пристрій ( комп’ютер, смартфон, планшет і т.п.), за допомогою якого він може підключитись до Інтернет мережі;

    - доступ до Інтернету.

    Для тих, хто не має необхідних технічних засобів, надається можливість ( безкоштовно) використовувати обладнання у тренінговому центрі Київського економічного інституту менеджменту.

    В подальшому планується створення регіональних тренінгових центрів, в яких учні також зможуть використовувати відповідне обладнання для участі у програмі. Інформація про створення таких центрів буде розміщена на сайті.

    Отримання доступу до програми.

    Кожний учасник програми отримує доступ до програми , використовуючи відповідні реквізити (логін, пароль) , які надсилаються на його електронну пошту після оформлення процедури участі у програмі.

    Оформлення процедури участі у програмі.

    Участь у програмі оформлюється шляхом здійснення батьками учасників (учнів) наступних кроків:

    Крок 1. Ознайомлення з Умовами користування роботизованою платформою програми з вивчення іноземних мов Rosetta Stone та погодження з ними

    Крок 2. Ознайомлення з Порядком збереження та обробки персональних даних та погодження з ним

    Крок 3. Ознайомлення з умовами Договору та погодження умов договору

    Крок 4. Заповнення відповідної заявки, розміщеної на сайті у цьому розділі

    Крок 5. Оплата участі у програмі в порядку, визначеному на сайті у цьому розділі

    Крок 6. Оформлення відповідних документів від батьків щодо участі дитини у виїзній сесії

    Програма першого навчального семестру

    Періоди проведення семестрів ( на вибір батьків) :

    01 листопада 2014 - 30 травня 2015

    01 грудня 2014 - 30 червня 2015

    15 грудня 2014 - 15 липня 2015

    Виїзні модулі тривалістю 20 календарних днів у наступні періоди :

    з 15 грудня2014 по 15 лютого 2015

    з 25 травня 2015 по 15 липня 2015

    Терміни виїзних модулів можуть змінюватись в залежності від умов побудови шкільних навчальних програм.

    Загальна тривалість кожного виїзного модуля - 20 календарних днів у будь-який із зазначених періодів за побажаннями батьків.

    Місце проведення виїзних модулів на 2014-2015 роки : Литва ,Угорщина, Швейцарія

    Складові програми:

    • підключення до роботизованої платформи «Rosetta Stone» та доступ до програми у режимі 24/7
    • участь у виїзному модулі згідно з відповідною програмою виїзного модуля
    • підключення дитини та батьків до інтерактивної мультимедійної платформи
    • призначення персонального тьютора ( супроводжуючого викладача)
    • надання батькам доступу до платформи адміністрування участі дитини у програмі
    • участь у лекціях в он-лайн режимі з математики, економіки, української мови та літератури та інших ( за побажаннями батьків)
    • участь в розмовних клубах в он- лайн та\або очному режимах;
    • уроки з носіями мови в он-лайн та/або очному режимах;
    • індивідуальні консультації та методологічна підтримка

    Вартість програми:

    6-ти місячна програма з виїзним модулем тривалістю 20 календарних днів в Угорщині -

    сума у грн. еквівалентна 800 євро

    6-ти місячна програма з виїзним модулем тривалістю 20 календарних днів в Литві -

    сума у грн. еквівалентна 800 євро

    6-ти місячна програма з виїзним модулем тривалістю 20 календарних днів в Швейцарії –

    сума у грн. еквівалентна 1100 євро

    За бажанням батьків учень може прийняти участь у декількох виїзних модулях. В цьому випадку, вартісні показники будуть узгоджуватись індивідуально.

    Додаткові витрати

    - вартість виїзної візи

    - додаткові екскурсії за бажанням батьків

    Особливі умови для участі дитини у виїзному модулі

    - Дитина повинна мати проїзний документ для виїзду за кордон, оформлений згідно з діючими нормативними та законодавчими вимогами.

    - Батьки зобов’язані надати нотаріально оформлені дозволи на виїзд дитини за кордон ( від кожного з батьків окремий дозвіл)

    - Батьки можуть прийняти участь у виїзному модулі разом із дитиною на загальних умовах і з оплатою повної вартості поїздки

    - Кінцевий термін подання документів для участі у виїзному модулі – за 30 днів до дати початку виїзного модулю.

    Супроводження групи протягом виїзного модулю

    Протягом виїзного модулю групу дітей супроводжують вчителі з розрахунку 1 вчитель на групу 15 дітей, а також медичний фахівець з розрахунку 1 особа на групу до 50 дітей.

    Методологічна та консультаційна підтримка

    Навчально- методологічна підтримка здійснюється Київським економічним інститутом менеджменту (Ліцензія у сфері позашкільної освіти № 460823) за сприянням Асоціації керівників шкіл України та за участю вчителів, що мають сертифікати про проходження тренінгів по використанню програм Rosetta Stone.

    Спеціальна інформація для батьків

    Батьки можуть прийняти участь у програмі з вивчення іноземних мов на базі інтерактивних роботизованих платформ Rosetta Stone на загальних підставах, визначених на сайті: http://ecoman-university.kiev.ua/ua/blended-learning/blended-learning

    http://domznaniy.com.ua/ua/web-platform/artificial-intelligence-systems/languages

    Контактна інформація

    З будь-якими запитаннями звертайтесь за наступними реквізитами:

    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    (044) 331 41 93

    (067) 249 31 84